Жалоба на задержку выплаты в БК 10bet.com — 17 Ноября 2015
Орфография и пунктуация автора жалобы сохранены.
Здравствуйте.
13/11/2015 заказал выплату 200USD на мой кошелёк WebMoney, но денег до сих пор нет.
15/11/2015 пришло от них письмо:
Dear Viktor,
We would like to inform you that you are required to go through our account verification procedure in order to be able to withdraw.
To verify your account, please send us copies of the following documents:
— Web Money screen shots showing your personal details (your name and your home address)
— Web Money screen shots showing the transactions made to your 10Bet account.
(Please note that we accept only color copies and images with clear / visible data on them. Also – all edges of the documents should be visible. In case you do not possess a color scanner you can simply take a photo with camera or phone and submit it.)
Please send the images to csd@support.10bet.com
We appreciate your cooperation.
Kind Regards,
Chris K.
Я сфоткал сой WebMoney и выслал им. Прошло уже 2 суток, а ответа нет и денег нет.
Игрок получил выплату.